MOVE ON GIRL !



HEY GUYS :)

dah lama aku x update blog aku . aku mmg nak tulis , but my schedule is fucking packed . x de masa nk tulis T_T , huhuhu sedih kejap .haha gilo . okayy regarding my title of this blog, meh aku nak cite sikit . i had a long crush on this guy . yepp since i enter asasi lagi . since sem 1 . lama gak lahhh , i tend to like other guys because i feel like he is tooooooooo good for me , and i did . but in the end i stayed my feelings with him . but as you know sejak masuk sem2 ni mcm2 jadi wehh. aku x tahu lah nak rasa dia suka aku ke tak , or he just want to give false hope kat aku . 

okay first thing that happened is when aku duk blkng dia dlm dewan kuliah . time tu kuliah physics . aku duduk tepi blakang dia . kira bila dia teleng kepala dia pandang kawan sebelah kiri dia , nampak aku terus . then he fucking smile at me ! im just like wtf this guy . omaigad ! huhhhhh . bukan tu je dia byk kali buat pulak tu haihhhhh . cair habis badan aku 

second is when lab day . tak kisah lah lab bio ke lab chem ke lab fiz ke .he kept looking at me . when i want to curi2 pandang kat dia , mata kitorang akan slalu bertembung . im like wth dude , chill down (padahal aku yg kena chill haha) 

berkaitan ngan MOVE ON aku ni , ada satu masa ni aku duduk blakang dia time kuliah bio , and i suddenly saw something . something that buatkan minat aku kt dia hilang terus . the wallpaper of his whatsapp. gambar tangan dia with his ring on , it seems like a normal thing to set a picture like that , but sth in my instinct that his ring actually has a meaning . ahhh , at that time i thought that he had a gf or something .

surprisely esok tu i tak pk pun pasal dia . at the end of the day, i actually surprise because i had'nt thinking about him nor bother to look at him when we had our class . hahahahaa 

so tu lahh di sebalik cite MOVE ON aku . hahahahaha  . not all my friend knows my story except my bestfriend of course . 

so tu je lahh for now , i actually nak tulis lagi lagi satu post lepas ni , so stay tuned !!

muahh XOXO



 

Comments