Posts

BEYOND THE SCENE

Image
cak!  hey guys , yup i know , i update 2 for tonight, just 2. actually , i am soooo sleep as fuck but this post make me awake. okay first and foremost , to those who dont like bts ,you can exit this blog or you can stay BUT if you want to bad mouth or comment smth bad, you can get your ass out of here *sorry for the language* i just wanna keep this blog clean .  okay lets begin *wink* BEYOND THE SCENE aka BANGTAN BOYS aka 방탄소년단 aka BTS , is the hottest kpop boy group in this century . just a last month on 18th sept 2017, they release an mini album called LOVE YOURSELF: HER and the music track is called DNA. this song is really dope ! istg! you guys can check it out on spotify , they had the full album there! you have to hear their songs , its fucking good and i cant stop listening to it! this song took place #1 in 73 countries in itunes worldwide . that fucking much . at first i heard this news on twitter , im like 'wow my boys really work their ass off' , IM A REAL...

PERASAAN ?

assalamualaikum guys ! omg dah lama x post kat sini sampaikan lupa url blog ni omaaaangai ! tapi alhamdulillah dapat gak jumpa kalau x pehhhhh berhabuk blog ni.  you guyssssss I DAH MASUK DEGREE UOOLSSSSSSSS!!!! uishhhh kalau cakap pasal excited dia , sampai esok x habis hahahaha aku masuk awal bulan september haritu. okay skrg ni xnk cite pasal degree , nak cita pasal ..... umm ... okaylah i cita je apa2 hehe *winkwink*  u guys nak tau tak, dalam diri aku skrg ni, ada 2 feeling :  1. Happy 2.Sedih happy tu sbb bts , hehehehehehe diorang kan dah berjaya skrg ni, masuk billboard hot 100 kot !!! even westerners pun susah nak masuk :') happy jugak sbb aku ngan roommate aku dah ngam , even ada sorang tu aku rasa dia x suka aku tapi i have to keep positive :) hmmm maybe 2 tuje kot pasal happy  kalau sedih pulak, hmmm dia bukan sedih tau , dia lebih kepada depress. aku ni ada satu pemikiran yang suka fikir jauh2 . aku jenis kisah apa yg org ckp pasal...

KEHIDUPAN

assalamualaikum guys and girls haha :) okay for today, i nak cakap pasal life. kehidupan. i dah 19 years old , old enough to think about life. people say that 18 above is a range of age that are pretty matured to organize things. but for me maturity is general. tak kisah lah dari segi pemikiran , fizikal and emotional. when i stepped in the life of a university student, i met a lot of kind of people. ada yang baik mcm malaikat, ada perangai mcm setan and ada yg beshe2 je . when see these people, i selalu reflect kat diri i . no matter what perangai yg ada kat person tu. i tengok yang couple tu, i selalu terfikir , mcm mana diorang boleh coup dgn kehidupan blajar dengan kehidupan cinta. bukan nak kutuk tapi tulah, tgh2 blaja tapi x berkat sebab dosa couple tu. tapi fitrah manusia suka pada jantina yang berlainan tapi depends on that person sama ada nak tahan perasaan cinta terhadap pasangan ataupun luahkan. the consequences tu kena tanggung sendiri. aku pun kadang2 jeles ga...

KE MANAKAH KITA ?

HAHA ni bukan a religious post or something okay . ni pasal haluan aku nak ke degree nanti . ntah ke mana ntah aku nk pegi . just ni  U aku ni xde course yg aku minat . aku ni jenis yg suka aplikasi , not theories . like photography and maybe being an archery athelete or being a teacher who teach people to play musical instruments .  it is not simple when you have to decide what path would you choose in just one month . ONE MONTH GUYS ! bayangan tu un x wujud lagi kepala otak aku ni  kadang2 stress gakk pk pasal masuk degree bagai . aku ni jenis suka kerja tau . a workaholic . but still takkan nak keje taraf SPM lagi kan . duit nk kena cari gak tapi tu lahh . hahahahahaha.  so doakan lahh aku ye guys bagi aku nampak sikit haluan aku nak ambik time degree nanti . hehehe thanks guys  dah tu je kot untuk malam ni because i sleepy af right now . thanks for reading my post . goodnight !  muah XOXO

MOVE ON GIRL !

HEY GUYS :) dah lama aku x update blog aku . aku mmg nak tulis , but my schedule is fucking packed . x de masa nk tulis T_T , huhuhu sedih kejap .haha gilo . okayy regarding my title of this blog, meh aku nak cite sikit . i had a long crush on this guy . yepp since i enter asasi lagi . since sem 1 . lama gak lahhh , i tend to like other guys because i feel like he is tooooooooo good for me , and i did . but in the end i stayed my feelings with him . but as you know sejak masuk sem2 ni mcm2 jadi wehh. aku x tahu lah nak rasa dia suka aku ke tak , or he just want to give false hope kat aku .  okay first thing that happened is when aku duk blkng dia dlm dewan kuliah . time tu kuliah physics . aku duduk tepi blakang dia . kira bila dia teleng kepala dia pandang kawan sebelah kiri dia , nampak aku terus . then he fucking smile at me ! im just like wtf this guy . omaigad ! huhhhhh . bukan tu je dia byk kali buat pulak tu haihhhhh . cair habis badan aku  second is wh...

MIANHE

Image
ASSALAMUALAIKUM :) so today, hmm , nak tulis pasal luahan perasaan. okay, first, sekarang ni aku tersangat lah focus kat BTS. jangan cakap ahh focus dia mcm mana. aku skang ni tgh download segala vid dia. as you all know aku ni fanatic BTS (proud ARMY!) . kalau ws masuk , mmg 100% aku x layan. tak kisah lah ws group ke, individual ke. even kakaotalk family aku pun aku x layan. aku tau x elok tapi nak buek camano. nama pun fanatik. aku bukan nak saja2 x layan ke apa, tapi focus dia tu pehhhh.    bila ada org kacau aku time time layan BTS but sebenaqnya aku tulis post ni utk minta ma af kalau aku x layan ws hampa semua. aku tau skrg ni ada org bunuh kawan dia sbb x layan ws. gila x gila. tapi aku tau hampa bukan lagutu, but still mestilah hampa kecik hati kann kalau org tu layan ha mpa. aku rasa bers alah gakk kengkadangg, ESPECIALLY best fri en d. haa yang had tu, jgn nak b uat main, satgi jangan nk salahkan depa kalau depa dah x layan hanggg . aku tau ak...

LOST

I’m still standing here with my eyes closed Lost between the deserts and oceans I’m still wandering Where should I go  I didn’t know there were this many Paths I can’t go and paths I can’t take I never felt this way before Am I becoming an adult? This is too hard, is this path right for me I am confused Never leave me alone I still believe even though it’s unbelievable To lose your path Is the way to find that path Lost my way Constantly pushing without rest within the harsh rainstorms Lost my way Within a complicated world without an exit Lost my way No matter how much I wander, I want to believe in my path I once saw an ant going somewhere There is no way to find the path at once Constantly crashing and crawling forward To find something to eat, roaming for days   There is a reason for all this frustration I believe that we’re on the right path If we ever find it We will return home at once just like an ant - ...